Queen Rocks - 1997

 

1. We Will Rock You
2. Tie Your Mother Down
3. I Want It All
4. Seven Seas Of Rhye
*5. I Can't Live With You
6. Hammer To Fall
7. Stone Cold Crazy
8. Now I'm Here
9. Fat Bottomed Girls
10. Keep Yourself Alive
11. Tear It Up
12. One Vision
13. Sheer Heart Attack
14. I'm In Love With My Car
15. Put Out The Fire
16. Headlong
17. It's Late
18. No-one But You

Обложка "Queen Rocks"

Buddy you're a boy make a big noise
Playin' in the street gonna be a big man some day
You got mud on yo' face
You big disgrace
Kickin' your can all over the place
Singin'
We will we will rock you
We will we will rock you
Buddy you're a young man hard man
Shoutin' in the street gonna take on the world some day
You got blood on yo' face
You big disgrace
Wavin' your banner all over the place
Singin'
We will we will rock you
We will we will rock you
Buddy you're an old man poor man
Pleadin' with your eyes gonna make you some peace some day
You got mud on your face
You big disgrace
Somebody gonna put you back in your place
We will we will rock you
We will we will rock you
Tie Your Mother Down     [назад]
("Sheer bloody poetry" The Times)


Get your party gown
Get your pigtail down
Get your heart beatin' baby
Got my timin' right
Got my act all tight
It's gotta be tonight my little
Schoolbabe
Your mamma says you don't
And your daddy says you won't
And I'm boilin' up inside
Ain't no way I'm gonna lose out this time
Tie your mother down
Tie your mother down
Lock your daddy out of doors
I don't need him nosin' around
Tie your mother down
Tie your mother down
Give me all your love tonight
You're such a dirty louse
Go get outta my house
That's all I ever got from your
Family ties, in fact I don't think I ever heard
A single little civil word from those guys
But you know I don't give a light
I'm gonna make out all right
I've got a sweet heart band
To put a stop to all that
Grousin' an' shipin'
Tie your mother down -
Tie your mother down -
Take your little brother swimmin'
Tie your mother down,
Tie your mother down
Or you ain't no friend of mine
Your mamma and your Daddy gonna
Plague me till I die
Why can't the understand I'm just a
Peace lovin' guy
Tie your mother down
Tie your mother down... etc etc ...
I Want It All

Adventure seeker on an empty street
Just an alley creeper light on his feet
A young fighter screaming with no time for doubt
With the pain and anger can't see a way out
It ain't much I'm asking I heard him say
Gotta find me a future move out of my way
I want it all I want it all I want it all and I want it now
I want it all I want it all I want it all and I want it now
Listen all you people come gather round
I gotta get me a game plan gotta shake you to the ground
Just give me what I know is mine
People do you hear me just give me the sign
It ain't much I'm asking if you want the truth
Here's to the future for the dreams of youth
I want it all (give it all) I want it all I want it all and I want it now
I want it all (yes I want it all) I want it all (hey)
I want it all and I want it now
I'm a man with a one track mind
So much to do in one life time (people do you hear me)
Not a man for compromise and where's and why's and living lies
So I'm living it all (yes I'm living it all)
And I'm giving it all (and I'm giving it all)
Yeah yeah
Yeah yeah yeah yeah
I want it all all all all
It ain't much I'm asking if you want the truth
Here's to the future
Hear the cry of youth (hear the cry hear the cry of youth)
I want it all I want it all I want it all and I want it now
I want it all (yeah yeah yeah) I want it all I want it all and I want it now
I want it
Now
I want it I want it

Seven Seas of Rhye     [назад]

Fear me you lords and lady preachers
I descend upon your earth from the skies
I command your very souls you unbelievers
Bring before me what is mine
The seven seas of Rhye
Can you hear me you peers and privy councillors
I stand before you naked to the eyes
I will destroy any man who dares abuse my trust
I swear that you'll be mine
At the seven seas of Rhye
Sister I live and lie for you
Mister do and I'll die
You are mine I possess you
Belong (or Make love) to you forever
Storm the master marathon I'll fly through
By flash and thunder fire I'll survive
I'll survive I'll survive
Then I'll defy the laws of nature
And come out alive
Begone with you you shod and shady senators
Give out the good and leave out the bad evil cries
I challenge the mighty titan and his troubadours
And with a smile
I'll take you to the seven seas of Rhye
I Can't Live With You

I can't live with you
But I can't live without you -
I can't let you stay
But I can't live if you go away
I don't know just how it goes
All I know is I can't live with you
I'm having a hard time
I'm walking a fine line
Between hope and despair
You may think that I don't care -
But I travelled a long road to
Get a hold of sorrow
I tried to catch a dream
But nothing's what it seems
Love is saying baby it's all right
When deep inside you're really petrified
Lover turns to hater
On this escalator
I can't live with you
But I can't live without you
I can't breathe - if you stay
But I can't bear  you to go away
I don't know what it is
All I know is I can't live with you
We're stuck in a bad polace
We're trapped in a rat race
And we can't escape
Maybe there's been some mistake
We're trying to make a high score
We're walking through a closed door
And nobody's winning -
We're just sinning against ourselves
Hold on baby tell me it's all right
Anger's breaking from hurt inside
Passions screaming hotter
Doin' what we gotta do - yeah
I can't live with you,I can't live with you
I can't live, I can't live
I can't, I can't live with you
But baby I'll never ever leave you
I can't live with you
But I can't live without you -
Cause I'm in with you
And everything about you
I can't live with you
No I just can't live, I just can't live
I can't live with you,
And I can't live without you
Through the madness , through the tears
We've still got each other
For a million years
Hammer To Fall     [назад]

Here we stand or here we fall
History won't care at all
Make the bed, light the light
Lady Mercy won't be home tonight.
You don't waste no time at all
Don't hear the bell but you answer the call
It comes to you as to us all
We're just waiting
For the hammer to fall
Oh every night, and every day
A little piece of you is falling away
But lift your face, the Western Way -
Build your muscles as your body decays.
Toe your line and play their game
Let the anaesthetic cover it all
Till one day they call your name
You know it's time for the Hammer to Fall.
Rich or poor or famous for
Your truth it's all the same
Lock your door but rain is pouring
Through your window pane
Baby now your struggle's all vain.
For me who grew up tall and proud
In the shadow of the Mushroom Cloud
Convinced our voices can't be heard
We just wanna scream it louder and louder
What the hell we fighting for?
Just surrender and it won't hurt at all
You just got time to say your prayers
While you're waiting for the Hammer to Fall.
Stone Cold Crazy

Sleeping very soundly on a Saturday morning I was dreaming,
I was Al Capone
There's a rumour going round, gotta clear outta town
I'm smelling like a dry fish bone
Here come the Law, gonna break down the door,
   gonna carry me away once more
Never, never, never get it any more
Gotta get away from this stone cold floor
Crazy
Stone cold crazy, you know
Rainy afternoon I gotta blow a typhoon and I'm
   playing on my slide trombone
Anymore, anymore, cannot take it anymore
Gotta get away from this stone cold floor
Crazy
Stone cold crazy, you know
Walking down the street, shooting people that I meet
   with my rubber tommy water gun
Here come the deputy, he's gonna come and getta me
I gotta get me up and run
They got sirens loose
I ran right outa juice
They're gonna put me in a cell, if I can't go to
   heaven, will they let me go to hell
Crazy
Stone cold crazy, you know
Now I'm Here     [назад]

Here I stand
Look around around around
But you won't see me
Now I'm here, Now I'm here, I'm just a...
Just a new man
Yes you made me live again
A baby I was when you took my hand
And the light of the night burned bright
And the people all stared didn't understand
But you knew my name on sight
Whatever came of you and me
America's new bride to be - don't worry baby
I'm safe and sound
Down in the dungeon just Peaches 'n' me
Don't I love her so
A thin moon me in a smoke-screen sky
Where the beams of your lovelight chase
Don't move, don't speak, don't feel no pain
With a rain running down my face
Your matches still light up the sky
And many a tear lives on in my eye
Down in the city just Hoople 'n' me
Don't I love him so
Whatever comes of you and me
I love to leave my memory with youNow I'm here
Think I'll stay around around around
We'll be down in a city justa you 'n' me
Don't I love you so

Fat Bottomed Girls

Are you gonna take me home tonight?
Ah down beside that red fire light
Are you gonna let it all hang out?
Fat bottomed girls you make the rocking world go round
Hey I was just a skinny lad
Never knew no good from bad
But I knew love before I left my nursery
Left alone with big fat Fanny
She was such a naughty nanny
Heap big woman you made a bad boy out of me
Hey hey!
I've been singing with my band,
Across the wire across the land
I've seen every blue eyed floozy on the way
But their beauty and their style
Went kind of smooth after a while
Take me to them lovely ladies every time
Oh won't you take me home tonight
Oh down beside your red firelight
Oh and you give it all you got
Fat bottomed girls you make the rocking world go round
Fat bottomed girls you make the rocking world go round
Hey listen here
Now your mortgages and homes
And the stiffness in your bones
Ain't no beauty queens in this locality (I tell you)
Oh but I still get my pleasure
Still got my greatest treasure
Heap big woman you made a bad boy out of me
Oh you gonna take me home tonight (Please)
Oh down beside that red firelight
Oh you gonna let it all hang out?
Fat bottomed girls you make the rocking world go round
Fat bottomed girls you make the rocking world go round
Get on your bikes and ride
Fat bottomed girls
Fat bottomed girls

Keep Yourself Alive     [назад]

I was told a million times
Of all the troubles in my way
How I had to keep on trying
Little better ev'ry day
But if I crossed a million rivers
And I rode a million miles
Then I'd still be where I started
Bread and butter for a smile
Well I sold a million mirrors
In a shop in Alley Way
But I never saw my face
In any window any day
Well they say your folks are telling you
To be a super star
But I tell you just be satisfied
To stay right where you are
Keep yourself alive keep yourself alive
It'll take you all your time and a money
Honey you'll survive
Well I've loved a million women
In a belladonic haze
And I ate a million dinners
Brought to me on silver trays
Give me ev'rything I need
To feed my body and my soul
And I'll grow a little bigger
Maybe that can be my goal
I was told a million times
Of all the people in my way
How I had to keep on trying
And get better ev'ry day
But if I crossed a million rivers
And I rode a million miles
Then I'd still be where I started
Still be where I started
Keep yourself alive keep yourself alive
It'll take you all your time and money honey
You'll survive
Keep yourself alive
Keep yourself alive
It'll take you all your time and money
To keep me satisfied
Do you think you're better ev'ry day
No I just think I'm two steps nearer to my grave
Keep yourself alive
Keep yourself alive mm
You take your time and take your money
Keep yourself alive
Keep yourself alive
Keep yourself alive
All you people keep yourself alive
Keep yourself alive
Keep yourself alive
It'll take you all your time and a money
To keep me satisfied
Keep yourself alive
Keep yourself alive
All you people keep yourself alive
Take you all your time and money honey
You will survive
Keep you satisfied
Tear It Up

Are you ready? - well are you ready?
Give me your mind baby give me your body
Give me some time baby let's have a party
It ain't no time for sleepin' baby
Soon it's round your street I,m creeping
- You better be ready -
We gonna  Tear it up
Stir it up
Break it up - Baby -
You gotta Tear it up
Shake it up
Make it up - as you go along.
Tear it up
Square it up
Wake it up - Baby.
Tear it up
Stir it up
Stake it out - and you can't go wrong.
(Hey)
I love you cos you're sweet and I love you cos you're naughtly
I love you for you mind but give me your body
I wanna be a toy at your birthday party
Wind me up - wind me up - wind me up - let me go -
Tear it up
Stir it up
Break it up - let me go.
Tear it up
Shake it up
Make it up - as you go along.
Tear it up
Turn it up
Burn it up.
- Are you ready (oh yeah)
Baby baby baby are you ready for me? (Oh yeah)
Baby baby baby are you ready for love? (Oh yeah)
Are you ready - are you ready - are you ready for me? (Oh yeah)
I love you so near, I love you so far
I gotta tell you baby you're driving me Ga Ga.
One Vision     [назад]

One man one goal one mission,
One heart one soul just one solution,
One flash of light yeah one god one vision.
One flash one bone,
One true religion,
One voice one hope,
One real decision,
Wowowowo gimme one vision.
No wrong no right,
I'm gonna tell you there's no black and no white,
No blood no stain,
All we need is one world wide vision.
One flash one bone,
One true religion,
One race one hope,
One real decision,
Wowowowo oh yeah oh yeah oh yeah.
I had a dream
When I was young,
A dream of sweet illusion,
A glimpse of hope and unity,
And visions of one sweet union,
But a cold wind blows,
And a dark rain falls,
And in my heart it shows,
Look what they've done to my dream.
So give me your hands,
Give me your hearts,
I'm ready,
There's only one direction,
One world one nation,
Yeah one vision.
No hate no fight,
Just excitation,
All through the night
It's celebration wowowowo yeah.
One flash one bone,
One true religion,
One voice one hope,
One real decision.
Gimme one night,
Gimme one hope,
Just gimme,
One man one man,
One bar one night,
One day hey hey,
Just gimme gimme gimme,
One vision.
Sheer Heart Attack

Well you're just 17 and all
You wanna do is disappear
You know what I mean there's
A lot of space between your ears
The way that you touch don't feel nu nothin'
Hey hey hey hey, it was the D.N.A.
Hey hey hey hey, that made me this way
Do you know, do you know,
do you know, just how I feel
Do you know, do you know,
do you know, just how I feel
Sheer heart attack
Sheer heart attack
Real cardiac
I feel so inar - ticulate
Gotta feelin', gotta feelin', gotta feelin', like a paralyse
It ain't no, it ain't no, it ain't no, it ain't no surprise
Turn on the TV let it drip right down in your eyes
Hey hey hey hey, it was the D.N.A.
Hey hey hey hey, that made me this way
Do you know, do you know, do you know,
just how I feel
Do you know, do you know,
do you know, do you know just how I feel
Sheer heart attack
Sheer heart attack
Real cardiac
I feel so inar - ticulate
Do you know, do you know,
do you know, do you know just how I feel
Do you know, do you know,
do you know, do you know just how I feel
Do you know, do you know,
do you know just how I feel
Do you know, do you know,
do you know, do you know just how I feel
Sheer heart attack
Sheer heart attack
Real cardiac

I'm In Love With My Car     [назад]
  (Dedicated to Johnatan Harris, boy racer to the end)

The machine of a dream, such a clean machine.
With the pistons a pumpin', and the hubcaps all gleam.
When I'm holding your wheel,
All I hear is your gear,
When my hands on your grease gun,
Oh it's like a disease son,
I'm in love with my car, gotta feel for my automobile,
Get a grip on my boy racer rollbar,
Such a thrill when your radias squeal.
Told my girl I just had to forget her,
Rather buy me a new carburettor,
So she made tracks sayin' this is the end now,
Cars don't talk back they're just four wheeled friends now,
When I'm holding your wheel,
All I hear is your gear,
When I'm cruisin' in overdrive,
Don't have to listen to no run of the mill talk jive,
I'm in love with my car, gotta feel for my automobile,
I'm in love with my car, string back gloves in my automobile!
Put Out The Fire

They called him a hero
In the land of the free
But he won't shake my hand boy
He disappointed me
So I got my handgun
And I blew him away
That critter was a bad guy
I had to make him pay
You might fear for my reason
I don't care what they say
Look out baby it's the season
For the mad masquerade
Put out the fire
You need a bullet like a hole in the head
Put out the fire
Don't believe what your granddaddy said
She was my lover
It was a shame that she died
But constitution's right on my side
Cos I caught my lover in neighbour's bed
I got retribution, filled 'em full of lead
I've been told it's the fashion
To let me on the streets again
It's nothing but a crime of passion
And I'm not to blame
Put out the fire
You need a weapon like a hole in the head
Put out the fire
And let your sons and your daughters
Sleep sound in their beds
You know a gun never killed nobody
You can ask anyone
People get shot by people
People with guns
Put out the fire
You need a gun like a hole in the head
Put out the fire
Just tell me that old fashioned gun law is dead
Headlong     [назад]

And you're rushing headlong you've got a new goal
And you're rushing headlong out of control
And you think you're so strong
But there ain't no stopping no there's nothin'
You can do about it
There's nothin' you can do
No there's nothin' you can, nothin' you can
Nothin' you can do about it
And you're rushing headlong you've got a new goal
And you're rushing headlong out of control
and you think you'r so strong
But there ain't no stopping no there's nothin'
You can do about it
He used to be a man with a stick in his hand
Hoop diddy diddy-hoop diddy do
Now you've got soup in the laundry bag
Now you've got strings,you're gonna lose your rag
You're gettin' in a fight
Then it ain't so groovy when you're screaming in the night
Let me out of this cheap 'B' movie
Headlong down the highway and you're rushing
Headlong out of control
And you think you're so strong
But there ain't no stopping and you can't stop rockin'
And there's nothin' you can , nothin' you can
Nothin' you can do about it
When a red hot man meets a white hot lady
Hoop diddy diddy-hoop diddy do
Soon the fire  stars raging gets 'em more than half crazy
They start freaking everyway  you turn
You can't start walking cause your feet got burned
It ain't no time to figure wrong from right
Cause reason's out the window
Better hold on right - you're rushin'...etc.
It's Late

[Сцена 1:]
You say you love me
And I hardly know your name
And if I say I love you in the candle light
There's no-one but myself to blame
But there's something inside
That's turning my mind away
Oh how could I love you
If I could let you stay
[Припев:]
It's late - and I'm bleeding deep inside
It's late - is it just my sickly pride
Too late - even now the feeling seems to slip away
So late - though I'm crying I can't help but hear you say
It's late It's late It's late
But not too late
[Сцена 2:]
The way you love me
Is the sweetest love around
But after all this time
The more I'm trying
The more I seem to let you down
Now you tell me you're leaving
And I just can't believe it's true
Oh you know that I can love you
Though you know I can't be true
Oh you made me love you
Don't tell me that we're through
[Припев:]
It's late - and it's driving me so mad
It's late - but don't try to tell me that it's
Too late - save our love you can't turn out the light
So late - I've been wrong but I'll learn to be right
It's late It's late It's late
But not too late
- I've been so long
- You've been so long
- We've been so long tryin' to work it out
- I ain't got long
- You ain't got long
- We've gotta know what this life's all about
[Сцена 3:]
You're staring at me
With suspicion in your eye
You say what game are you playing?
What's this that you're saying?
I know that I can give you no reply
If I take you tonight
Is it making my life a lie?
Oh you make me wonder
Did I live my life alright
[Припев:]
It's late - but it's time to set me free
It's late - but there's no way it has to be
Too late - so let the fire take our bodies this night
So late - so let the waters take our guilt in the tide
It's late It's late It's late It's late
It's late It's late It's late
It's all too late
No-one But You     [назад]

A hand above the water
An angel reaching for the sky
Is it raining in Heaven
Do you want us to cry?
And everywhere the broken hearted
On every lonely avenue
No-one could reach them
No-one but you
One by one
Only the good die young
They're only flyin' too close to the sun
And life goes on - without you
Another tricky situation
I get to drownin' in the blues
And I find myself thinkin'
Well - what would you do?
Yes! - it was such an operation
Forever paying every due
Hell, you made a sensation
You found a way through - and
One by one
Only the Good die young
They're only flyin to close too the sun
We'll remember -
Forever....
And now the party must be over
I guess we'll never understand
The sense of your leaving
Was it the way it was planned?
And so we grace another table
And raise our glasses one more time
There's a face at the window
And I ain't never, never sayin goodbye...
One by one
Only the good die young
They're only flyin' too close to the sun
Cryin' for nothing
Cryin' for no-one
No-one but you.


Hosted by FirstVDS.ru

©queen.org.ua design Co.